Glede na ceno in v primerjavi ostalih sončnih krem, ki so dražje je to super alternativa za tiste ki imajo nižji budget in še vedno strmijo k zaščiti kože. Malo se svaljka pri večji količini nanosa ampak potem se pa lepo vpije.
Glede na ceno je krema super. Nimam težkega občutka na koži, ne pušča belega filtra. Cel dan je koža zelo svetleča. Me pa po njej pečejo oči, oziroma postanejo težke čez dan. Če nimate občutljivih oči - priporočam.
Res nora cena glede na kvaliteto in količino izdelka - je boljša od marsikatere 5x dražje. Nič se ne svaljka, niti z makeupom, in lepo se vpije. Mat finish sicer zagotovo ni, ampak z minimalno transparentnega ali kateregakoli pudra v prahu se to lepo popravi, komur je ljubši mat videz. Super najdba.
Po visokih pričakovanjih, trden padec.
Meni krema nikakor ne ustreza. Ob nanosu v zadostni količini me pečejo oči, pomaga edino, da si jo sperem dol. Če dam pod njo kakšno lahko vlažilno dnevno kremo, se mi po celem obrazu precej svaljka, v vsakem primeru pa pusti zelo svetleč film, ki tudi po par urah ne izgine.
Sicer bi rekla, da se jo glede na ceno vseeno splača poskusiti, sama pa nakupa ne bom ponovila.
Res čudovita sončna krema, ki ima zelo veliko sestavin proti Uv zaščiti. Lepo mazljiva, brez parfumov in ne draži kože. Skratka, res čudovita in kvalitetna sončna krema. Priporočam.
Na obraz nanesite večjo količino kreme 20 minut pred izpostavljanjem soncu. Nanos pogosto ponovite. Izogibajte se stiku z očmi. Koliko kreme nanesti? Preberite navodila v našem blogu.
Ali Altruist uporablja kemične ali fizične (mineralne) filtre?
Altruist za doseganje optimalne zaščite pred sončnimi žarki uporablja tako fizične (mineralne) kot kemične filtre.
Zakaj je Altruist na voljo po tako ugodni ceni?
Izdelke znamke Altruist so razvili strokovnjaki, ki želijo spremeniti odnos do zaščite pred soncem ter preprečiti čimveč primerov kožnega raka – z nizkimi stroški in ceno spodbujajo ljudi k pogostejši in pravilni uporabi izdelkov za zaščito.
Blagovna znamka Altruist, ki sta jo razvila vodilni britanski dermatolog in kirurg dr. Andrew Birnie ter nizozemski ekonomist David Westerbeek van Eerten, je že po imenu altruistična. Rojena je iz skupne strasti za preprečevanje obolevnosti ljudi za kožnim rakom. S snovanjem izdelkov v prostem času in z uporabo lastnega strokovnega znanja in povezav sta dosegla nizke stroške razvoja in te prihranke prenesla vse do kupcev.
KVALITETA IZDELKOVUčinkovite formule izdelkov z višjo koncentracijo aktivnih sestavin, brez dišav in dražečih sestavin.Učinkovite formule izdelkov z visoko koncentracijo aktivnih sestavin.
NI TESTIRANO NA ŽIVALIH Noben izdelek na naših virtualnih poličkah ni testiran na živalih, večina izdelkov pa ima certifikat Leaping Bunny.Izdelki na naših virtualnih poličkah niso testirani na živalih.
VARUJEMO OKOLJE Polnilni kosmiči, ki skrbijo, da izdelki varno prispejo do vas, so izdelani iz koruznega škroba in so biorazgradljivi.Izdelke pri pakiranju zaščitimo s polnili, izdelanimi iz koruznega škroba, ki so biorazgradljivi.